Közösségi program portál
és helykereső

Közéleti Kocsma: Marketinggépezet a "trollbrandek" mögött

Hozzáadás a Google naptáramhoz
Ebben a félévben is visszatér a BTK HÖK hagyományos rendezvénye, a Közéleti Kocsma!
NOVEMBER 9.-én Marketinggépezet a "trollbrandek" mögött c. beszélgetés során két meghívott vendégünkkel Fabó Gergő, kommunikáció és médiatudomány szakos hallgató fog beszélgetni.

Jelen lesz Dr. Prónay Szabolcs, a GTK Üzleti Tudományok Intézetének Marketing-menedzsment szakcsoportjának adjunktusa, illetve Honti Tamás és Szántó Gergely, az SZTE Mentrollház nevű projektet megvalósító Four Creation reklámügynökség társalapítói, hogy bevezessék a hallgatókat az úgynevezett "trollbrandek" mögötti marketinggépezetek működésébe.

A beszélgetés során minden résztvevőnek lehetősége lesz a témával kapcsolatban kérdéseket feltennie!

A részvétel ingyenes, szeretettel várunk mindenkit, kartól függetlenül! :)

SZTE BTK HÖK

Feltöltés

HTML-sütiket használunk az iszeged folyamatos fejlesztésének elősegítésére.