Közösségi program portál
és helykereső

Egy sikeres kisvállalkozói márka kiépítésének folyamata

Hozzáadás a Google naptáramhoz

"Siker vagy túlélés? Mi dönti el valójában, melyik utat járjuk vállalkozásunkkal? A körülmények? A piac? A rendelkezésre álló források? Szerintem minden siker alapja a hit és az akarat! Ez adja a márkád erejét! Nagyban és kicsiben is. Ha ezeket az alapokat rendbe teszed és kiteljesíted, nagy sikereket érhetsz el. Éppen ezért készülök most Neked is ezzel a témával a júniusban induló Sikerműhelyhez kapcsolódva.

Ezzel az előadással lehetőségeket akarok megmutatni Neked, hogyan fektesd be jól a pénzed és hogyan spórolj a kommunikációd fejlesztésével. A belépő 1.500 forint. Ha jönni akarsz, előtte REGISZTRÁLNOD kell, mégpedig ITT.

Mi is érdekel Téged valójában, ha vállalkozó vagy? Nem kell kertelnünk: az, hogy pénzt keress. Sokat! Lehet ezt cizellálni, de a vállalkozásod lényege ez. Ez a Te ügyed, és ez minket, vásárlókat önmagában nem érdekel. De ha a márkád, az ajánlatod, az üzeneted megfog, akkor már nekünk, vásárlóknak is érdekes vagy. Vagyis márkaépítésre nem elsősorban Neked, a cégednek van szüksége, hanem Nekünk, vásárlóknak, hogy azonosíthassunk, jobban dönthessünk és megszerethessünk. És ez lesz Neked előny, ez lesz Neked pénz. Ha jól csinálod a márkaépítést, akkor sok pénz!

Ha voltál már marketing előadásokon, minden bizonnyal hallottál a márkaépítés fontosságáról, és számos nagyszerű nemzetközi példáról. Én mindig ámultam ezeken, sokat tanultam belőle, de a magam hasznára közvetlenül szinte semmit nem tudtam fordítani a hallottakból. Mert pont arra a kérdésre nem kaptam választ, hogy ez az egész márka-dolog hogyan is működik, és helyben, kicsiben hogyan lehet jól csinálni, amikor nem százmillióink, milliárdjaink vannak. Hiszem, a márkaerősség, a márkaépítés kicsiben is döntő: felemelhet és nagy sikerre vihet vállalkozásokat!

Éppen ezért arról fogok beszélni, hogyan néz ki egy sikeres kisvállalkozói márka kiépítésének folyamata. Ezen keresztül mondom most el:

• Márkastratégia: önmeghatározás, célmeghatározás, értékmeghatározás
• Márka és piacismeret: ismerd meg a vevőd!
• Márkakép és márkaüzenetek megfogalmazása
• Márkaígéret és az élményszerű vásárlás folyamata
• Márkakép-formálás marketing kampányokkal
• Márkaértékelés: visszacsatolások és újratervezés
• Hová juthatsz márkaépítéssel: előnyök, akadályok, eredmények

Célom, hogy hitet ébresszek benned! Célom, hogy meglásd: a vállalkozásod előtt munkás, de egyszerűen követhető, lépésről lépésre vezető út áll a nagyobbnál nagyobb sikerekig. Gyere és hívd el vállalkozó barátaidat is!

Ez az előadás egyben bevezetője a júniusban induló Sikerműhelynek. A Sikerműhelyről és kihívójáról, a Túlélőműhelyről itt találsz részleteket: www.sikerfejlesztes.hu

A rendezvény weboldala.

Feltöltés

HTML-sütiket használunk az iszeged folyamatos fejlesztésének elősegítésére.