Közösségi program portál
és helykereső

Bevezetés az astangába - minitanfolyam

Hozzáadás a Google naptáramhoz
Az astanga a hatha jóga egyik összetett, dinamikus formája, amely kötött gyakorlatsorokból, összesen hat sorozatból áll. A sorozatok nem csak az ászanákat állítják sorrendbe, hanem összekötik őket a mozgással (vinyásza), a légzéssel (hangos, mellkasi légzés), a bandhákkal (energetikai zárak) és a dristikkel (tekintet egy adott pontra szegezése). Így a gyakorlás folyamatosan, megállás nélkül zajlik, ritmusát a légzés adja. A légzéstechnika segíti az elme lecsendesítését, csakúgy, mint a tekintet vezetése (dristi). A légzés és a bandhák együtt belső hőt fejlesztenek a testben, amely a hajlékonyság növelése mellett beindítja a tisztító folyamatokat, ugyanis a kiváló izzadtság a testszövetekben felhalmozódott méreg- és salakanyagokat is eltávolítja.

A kötött gyakorlatsor nem jelenti azt, hogy monotonná vagy unalmassá válna a gyakorlás. Épp ellenkezőleg, a rendszeres gyakorlás gyors fejlődést von maga után: a test erős és hajlékony lesz. A gyakorlás repetitív jellege miatt egy idő után már nem kell azon gondolkodnod, melyik ászana következik, minden figyelem befelé irányul, még az oktató utasításaira sem kell figyelned. A gyakorlás egy tükörré válik, amely a test és az elme aktuális állapotát mutatja. A rendszeres gyakorlással látványos változásokat érhetsz el, de ez a fizikai szint csak az astanga egyik mellékhatása, és nem a célja.

Az astanga minitanfolyam segít a gyakorlás megkezdésében és elmélyítésében is kezdőknek és haladóknak egyaránt.


Időpont: 2017. 10. 14. 10:00 - 13:00/ Vezeti: Emese/ Ár: 4800 ft

Jelentkezni a stúdióban - az órák előtt és után 20 perccel - lehet!
Ha ez nem megoldható keress minket emailben vagy telefonon.

Várunk szeretettel!

Feltöltés

HTML-sütiket használunk az iszeged folyamatos fejlesztésének elősegítésére.